Паслугі

Сувязі з грамадскасцю РУП «Белпошта»

Рэспубліканскае ўнітарнае прадпрыемства паштовай сувязі «Белпошта» узаемадзейнічае з друкаванымі і электроннымі СМІ Рэспублікі Беларусь, блізкага і далёкага замежжа для своечасовага інфармавання грамадскасці аб дзейнасці кампаніі, дасягненнях пошты, новых эфектыўных паслугах, мерапрыемствах, якія праводзяцца прадпрыемствам. У кампаніі заўсёды гатовы адказаць на вашы пытанні, дапамагчы арганізаваць інтэрв’ю і прадаставіць дадатковую інфармацыю пра беларускую пошту.

Асноўныя напрамкі работы:

  • інфармацыйнае забеспячэнне мерапрыемстваў, якія праводзяцца кампаніяй, а таксама афіцыйных візітаў і працоўных сустрэч кіраўніцтва РУП «Белпошта»;
  • інфармаванне СМІ пра асноўныя падзеі, мерапрыемства, паслугі РУП «Белпошта»;
  • аказанне інфармацыйнай падтрымкі журналістам у асвятленні мерапрыемстваў і дзейнасці РУП «Белпошта»;
  • арганізацыя правядзення прэс-канферэнцый, прэс-тураў, круглых сталоў і інш. з удзелам прадстаўнікоў кампаніі;
  • арганізацыя і правядзенне конкурсаў сярод журналістаў, фотакарэспандэнтаў з мэтай умацавання супрацоўніцтва са СМІ, павышэння іміджу прадпрыемства, прасоўвання паслуг
  • збор матэрыялаў СМІ пра РУП «Белпошта»;
  • забеспячэнне фотаздымкаў мерапрыемстваў, якія праводзяцца кампаніяй;
  • падрыхтоўка інфармацыі для раздзелаў інтэрнэт-сайта РУП «Белпошта»: «Навіны», «Прэса пра нас».
  • вядзенне навінавых груп «РУП «Белпошта» аб дзейнасці, паслугах, карпаратыўным і ідэалагічным жыцці кампаніі ў сацыяльных сетках «Twitter», «Facebook», «Укантакце», «Аднакласнікі» і на канале «Youtube».
  • удзел у падрыхтоўцы і правядзенні PR-мерапрыемстваў кампаніі (адкрыццё аб’ектаў паштовай сувязі, выстаў, конкурсаў і інш.).

 

РУП «Белпошта» цесна супрацоўнічае з газетамі і часопісамі: «Савецкая Беларусь»; «Рэспубліка», «Сельская газета», «Народная газета», «Звязда», «Аргументы і факты», «7 дней», «Мінскі кур’ер», «Вячэрні Мінск», «Знамя юнацтва», «Беларускi час», «Веснiк сувязi», «Паштовая сувязь. Тэхніка і тэхналогіі» і інш. Кампанія актыўна ўзаемадзейнічае з радыё- і тэлевізійнымі каналамі: «Беларусь-1», «Беларусь-24», «АНТ», «СТБ», «Мінск TV», «Мір24», Беларускае радыё, радыё «Сталіца», радыё «Мінск» і інш. Мерапрыемствы і падзеі РУП «Белпошта» шырока асвятляюцца інфармацыйнымі агенцтвамі «БелТА», «Мінск-Навіны», «Інтэрфакс» і інш.

Кантактная інфармацыя:

  Начальнік упраўлення маркетынгу

  Федарэц Наталля Міхайлаўна

 

 

  Тэлефон:+375 17 226 03 44

  e-mail:natalyf@belpost.by





  Начальнік сектара па сувязях з грамадскасцю і ўнутраных камунікацыях упраўлення маркетынгу

  Арлова Алена Уладзіміраўна

 

  Тэл/факс: +375 17 327-30-55, 293 59 15 (факс).

  e-mail:orlova@belpost.by






Фірменны стыль:

Лагатып і таварны знак «Белпошта» — аснова фірменнага стылю, яны маюць устаноўленыя памеры і прапорцыі.

Для карэктнага адлюстравання фірменных элементаў прадпрыемства прапануем скарыстацца арыгінальнымі файламі:

Лагатып «Белпошта» у фармаце Corel Draw

Лагатып «Белпошта» у фармаце PNG

Парадак запыту інфармацыі, правядзенне тэле-, відэа- і фотаздымак на абектах паштовай сувязі.

Форма запыту:

Для атрымання даведачнай інфармацыі, каментарыяў або інтэрв’ю супрацоўнікаў прадпрыемства, а таксама атрымання дазволу на правядзенне тэле-, відэа- і фотаздымак на аб’ектах паштовай сувязі неабходна на факс: +375 17 226 11 70 накіраваць запыт на імя генеральнага дырэктара РУП «Белпошта» Уладзіміра Уладзіміравіча Матусевіча.

Змест запыту:

  • Для інтэрвю. Пісьмо павінна ўтрымліваць выклад Вашай просьбы, каментарый пра асноўную тэму, якая рыхтуецца (інтэрв’ю), поўны спіс пытанняў, пажаданні тэрмінаў адказу, каардынаты карэспандэнта.
  • Для здымак. Пісьмо павінна ўтрымліваць мэты здымкі, кароткі сцэнарны план і месца здымкі, аб’екты здымкі, дата і час правядзення здымак, склад здымачнай групы, прозвішча, імя, імя па бацьку і нумар тэлефона адказнай асобы перадачы.

Дазвол на здымкі распаўсюджваецца на аб’екты, названыя ў заяўцы.

Прычыны адмовы ў правядзенні здымак:

У правядзенні здымак можа быць адмоўлена, калі яны перашкаджаюць працэсу працы паштовага аддзялення, пагаршаюць якасць аказваемых кліентам паслуг або ўмовы працы персаналу, па прычынах бяспекі, а таксама ў выпадку абставін непераадольнай сілы.